
Choć kampania samorządowa w Szczawnicy już za nami, emocje wciąż nieopadły. Burmistrz Bogdan Szewczyk i jego rywal Grzegorz Niezgoda nadal są aktywni na scenie publicznej. Obaj promują się na swoich profilach, ale również posty o nich zamieszczane u nas cieszą się dużą popularnością.
Popularność w Mediach Społecznościowych.
Posty obu polityków cieszą się podobnym zainteresowaniem. Artykuł „Szczawnica znowu zaskakuje! – Hit Reklamowy na Całą Polskę: Burmistrz Szczawnicy osobiście wozi turystów na Spływ Dunajca” zdobył uwagę wielu internautów.
Podobnie jak wpis „Niezgoda pnie się po szczeblach kariery: Nominacja na zastępcę wójta gminy Chełmiec – Szewczyk zaczął od podziałów na lepszych i gorszych, co już niesie Opłakane Wizerunkowe Skutki. Referendum w tle”.
Facebook usunął wpis na wniosek lokalnego „Szoguna”.
Jednak to usunięty post „Szewczyk na Wojnie z Przewoźnikami: Walka o Monopol na Usługi w szczycie sezonu – Taksówkarze w Szczawnicy już tęsknią za Grzegorzem Niezgodą” miał największy potencjał przyciągnięcia uwagi.
Post ten zdobył prawie 2000 wyświetleń i ponad 500 interakcji, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu i zaangażowaniu mieszkańców. Sytuację dało się uratować ponownie ukazał się nowy wpis: Facebook, na wniosek lokalnego „szoguna”, usunął wpis „Szewczyk na Wojnie z Przewoźnikami” z dużą oglądalnością (tysiąc odsłon).
Usunięcie tego wpisu wywołało spekulacje wśród obserwatorów, zwłaszcza że wcześniej Niezgoda był krytykowany za rzekome usuwanie komentarzy krytycznych wobec niego. Czyżby wyszło szydło z worka – kim okazał się ten co krytykował…