
Grzegorz Niezgoda na końcówce kampanii wyborczej wyraźnie wyróżnia się swoją obecnością na salonach. W Dworku Gościnnym uczestniczył w koncercie charytatywnym, a także uczcił Dzień Kobiet.
Dodatkowo warto zauważyć, że Forum Wójtów, Burmistrzów i Prezydentów Miast i Gmin Małopolskich, zrzeszające aż 182 samorządy, po kilkunastu latach wróciło do Szczawnicy.
Jeśli kampania opiera się na wystąpieniach publicznych i wydarzeniach towarzyskich, może to budzić pytania co do konkretów programu wyborczego i konkretnych działań, jakie kandydat planuje podjąć.
Ale jeśli Grzegorz Niezgoda potrafi, to efektywnie wykorzystać to jego aktywność na salonach może przynieść korzyści w postaci zwiększenia poparcia społecznego.
Ostateczna ocena zależy od reakcji społeczności oraz od ruchów, jakie podejmie kontrkandydat. Czy sprzeda to jako pozytywną aktywność, czy też będzie to postrzegane jako brak konkretnych działań? Ruch jest teraz po stronie Bogdana Szewczyka…