
Ogromna rozpiętość oglądalności pomiędzy publikacjami. Zobaczmy, jak wygląda oglądalność wpisów na naszym FB, co naprawdę przyciąga uwagę szczawniczan.
Dla przykładu LIVE CHAT z burmistrzem zasięg 154, wygląda to słabo zestawiając to z postem Szczawnica: „Ciemno wszędzie, głucho wszędzie”, 4277 wyświetlenia.
Burmistrz na swoim profilu podczas transmisji rozpoczynając transmisję miał poniżej 70 osób, wszystkich osób, które przewinęły się przez LIVE CHAT według słów burmistrza było mniej niż 160.
Również, porównując osiągi burmistrza z kolejnym wpisem „Kreacja i twórczość artystyczna mieszkańców” (1194 zasięgu), to prawie dziesięciokrotnie mniej.
„Trup w szafie” to określenie „notabli” szczawnickich w stosunku do „Kuriera Pienińskiego”. Blado to określenie wypada w połączeniu z zasięgami gazety w stosunku do tego miejscowego mainstreamu.